Garancijski pogoji

Podjetje Smartluks d.o.o. je pooblaščeni poslovni partner podjetja E-TWOW ELECTRIC MOBILITY SA in uradni distributer za izdelke njihove blagovne znamke v Sloveniji.

Za izdelke E-TWOW, ki jih kupite pri pooblaščenih prodajalcih, veljajo garancijski pogoji ob upoštevanju veljavne zakonodaje in trgovinske politike proizvajalcev. Izdelki so novi, v originalni embalaži in prihajajo iz pooblaščenih virov.

Pogodbena obveznost vsakega prodajalca je izdaja garancijskega lista. V primeru popravila ali zamenjave v okviru garancije mora prodajalec ali spletna trgovina, kjer je bil skiro kupljen, v garancijskem listu navesti kraj in datum nakupa. Pri predložitvi skiroja v popravilo ali zamenjavo je potrebno priložiti tudi kopijo garancijskega lista.

Za kakršnakoli vprašanja povezana z garancijo se obrnite na trgovca, pri katerem ste kupili skiro, lahko pa nas kontaktirate tudi neposredno na elektronski naslov  info@etwow.si.

Pomembno: Kupec mora izdelek uporabljati v skladu z navodili iz uporabniškega priročnika. Navodila za uporabo najdete na spodnjih povezavah:

Izdelek lahko pričnete uporabljati šele po pozornem branju in razumevanju navodil iz priročnika za uporabo!

  1. Obvezani ste hraniti garancijski list, ki je edini dokument, ki potrjuje garancijo in bo v primeru napake predložen skupaj s plačilnim dokumentom.
  2. Za popravila v garancijskem roku kontaktirajte prodajalca, pri katerem ste izdelek kupili.
  3. Rok za popravila v garancijskem obdobju je 30 dni
  4. Garancijsko obdobje se podaljša za čas obdobja popravila
  5. Prodajalec si pridržuje pravico, da zaračuna stroške servisa in prevoza, če napaka ni v okviru garancijskih pogojev
  6. Izdelek ustreza vsem evropskim standardom v skladu s certifikatom o skladnosti, ki je priložen izdelku.
  7. Priložena garancija se nanaša na skladnost izdelka v trenutku prodaje, z vsemi tehničnimi lastnostmi in lastnostmi, ki jih je navedel prodajalec.

Izdelek se sme uporabljati samo za običajno uporabo.

Garancija je nična v naslednjih primerih

  1. Izdelek je bil prilagojen ali popravljen s strani nepooblaščenih serviserjev in/ali je bila za popravilo uporabljena okvarjena, spremenjena ali neoriginalna oprema.
  2. Izdelek je utrpel škodo, ki so jo povzročili zunanji dejavniki, atmosferske razmere ali kateri koli drugi podobni dogodki.
  3. Napako povzročijo umazanija, nečistoče, voda, tujki itd.
  4. Izdelek je bil uporabljen v dežju in/ali vožen v vodi globine več kot 4 cm.
  5. Serijske številke oz. oznake za identifikacijo izdelkov ali delov so izbrisani ali nečitljivi.
  6. Na nadomestnih ali originalnih delih so vidne poškodbe zaradi mehanskih udarcev, termični ali drugi zlomi, razpoke itd., katere ni mogoče pripisati proizvodnim napakam
  7. Poškodbe in napake, ki so nastale zaradi neustreznega ravnanja in transporta s strani kupca.
  8. Prvotno stanje izdelka se spremeni zaradi naravnih pojavov (korozija, kondenzacija itd.), ki so posledica neprimernih pogojev skladiščenja.
  9. Izdelek ni bil uporabljen v skladu s pogoji uporabniškega priročnika.
  10. Napake izdelka so posledica vandalizma ali podobnih vzrokov.
  11. Garancija je potekla.

Garancija ne zajema potrošnega materiala, plastičnih delov, gumijastih izdelkov, pnevmatik, barve in drugih napak, ki so posledica udarcev, vremenskih vplivov, obrabe, nepravilne uporabe ali skladiščenja.

Garancija velja samo v državi, kjer je bil izdelek kupljen.

Podpora

Za tehnično podporo se obrnite na prodajalca ali spletno trgovino, kjer ste kupili električni skiro.